Apple Watch

Detta forum är till för diskussioner om ljud, bild, mobiltelfoner och prylar i allmänhet.
Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

Apple Watch

#1 Inlägg av Gräsklipparmannen » mån feb 02, 2015 4:55 pm

Vad ska den användas till? Kanske börjar dyka upp rimliga svar så smått. Jag hade nog nöjt mig med att det faktiskt är en pryl.

Hur som helst - Uber verkar lite häftigt med att endast trycka till sig en billig taxi. I övrigt att se notifikationer snabbt och använda som "träningsband". Annars vet jag inte vad riktigt.

Apple Watch - fågel eller fiskrens?

http://www.theverge.com/2015/2/2/795025 ... foursquare" onclick="window.open(this.href);return false;
Kriminologen senaste inlägg:
Bild

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

Re: Apple Watch

#2 Inlägg av uberkaktus » mån feb 02, 2015 10:23 pm

Jag gillar klockar och har nästan alltid använt klockan sedan jag var 5 år gammal eller så. Apples klocka är ju jävligt läcker och verkar smiska alla andra "smarta klockor" som finns ute på marknaden. Den stora nackdelen jag ser är att jag förmodligen inte har någon större nytta av den. När jag läser det här inlägget om två år får jag helt enkelt skratta åt mig själv hur jag trodde att jag kunde klara mig utan en Apple-klocka.

Det som suger är ju dock att behöva ha ytterligare en pryl som man måste ladda hela tiden.
Retrobutiken.se - vi säljer spel!

Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

#3 Inlägg av Gräsklipparmannen » tis feb 03, 2015 3:17 pm

Verkar ju iaf smidigt att man bara kan lägga av sig den i en "magnetdocka" typ, brukar ändå inte sova med klocka
Bild

Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

#4 Inlägg av Gräsklipparmannen » mån mar 09, 2015 12:37 pm

Presentation imorgon där det helt enkelt är Apple Watch utan att de sagt det. Skulle kunna komma med en tablet-hybrid också. Skulle gärna bli överraskad av detta event. Så - jag känner nästan för att börja poppa pocronen redan nu. Återkommer om eventet
Bild

Skriv svar