360?

Diskussioner om Playstation 3, Xbox 360 och Nintendo Wii
Meddelande
Författare
uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

360?

#1 Inlägg av uberkaktus » lör sep 06, 2008 5:08 pm

Har Gräsmannen använt sin tresexti något? Jag har faktiskt börjat bli lite småsugen på en när man kan få tag på dem för runt 2500 balubas i dagens läge. Egentligen har jag inga pengar, men jag försöker se en ny Kexbox som en investering att jag inte kommer att gå ut lika mycket om jag har en sådan som kan underhålla mig. Iofs har jag ju skaffat en farfars kalsonger men det kan jag meddela definitivt inte är någon sparbössa - dock håller det mig från krogen ibland.
Retrobutiken.se - vi säljer spel!

Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

Re: 360?

#2 Inlägg av Gräsklipparmannen » lör sep 06, 2008 5:14 pm

uberkaktus skrev:Har Gräsmannen använt sin tresexti något? Jag har faktiskt börjat bli lite småsugen på en när man kan få tag på dem för runt 2500 balubas i dagens läge. Egentligen har jag inga pengar, men jag försöker se en ny Kexbox som en investering att jag inte kommer att gå ut lika mycket om jag har en sådan som kan underhålla mig. Iofs har jag ju skaffat en farfars kalsonger men det kan jag meddela definitivt inte är någon sparbössa - dock håller det mig från krogen ibland.
ROLF!! 360 är bajset helt enkelt. Helt klart en investering. Det viktigaste är trots allt att det blir många spännande kamper över live med headset!
Kriminologen senaste inlägg:
Bild

Ebermann
Potentiell seriemördare
Potentiell seriemördare
Kontakt:

#3 Inlägg av Ebermann » tis sep 09, 2008 2:43 pm

uberkaktus skrev:Har Gräsmannen använt sin tresexti något? Jag har faktiskt börjat bli lite småsugen på en när man kan få tag på dem för runt 2500 balubas i dagens läge. Egentligen har jag inga pengar, men jag försöker se en ny Kexbox som en investering att jag inte kommer att gå ut lika mycket om jag har en sådan som kan underhålla mig. Iofs har jag ju skaffat en farfars kalsonger men det kan jag meddela definitivt inte är någon sparbössa - dock håller det mig från krogen ibland.
Oj! En farfars kalsonger! Stort!

Lite märkligt bara att inte låta oss ta ställning till det innan du går så långt. En poll hade väl varit på sin plats, kan man tycka, eller hur?

8)
Erik Ebermann, retrobutiken.se

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

#4 Inlägg av uberkaktus » tis sep 09, 2008 2:59 pm

Det kan man lätta tycka, dock så valde jag att följa min egen instinkt och gjorde en karateaffär i går.

Jag och några glada kamrater satt nere i katakomberna i de gamla militärlokalerna och förberedde oss inför ett seminarium. Runt klockan sex på eftermiddagen kändes vi oss klara och jag insåg att Siba stängde sju. Det var bara att hoppa in i bilen och åka i väg och shoppa loss!

Jag är en 360 rikare och ett exemplar av PGR 4 inhandlades också.

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

#5 Inlägg av uberkaktus » tis sep 09, 2008 8:55 pm

Gräs, lirar du något på Xbox Live!? Jag undrar vad din gamertag är så kan vi vara vänner ;)

Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

#6 Inlägg av Gräsklipparmannen » tis sep 09, 2008 10:23 pm

uberkaktus skrev:Gräs, lirar du något på Xbox Live!? Jag undrar vad din gamertag är så kan vi vara vänner ;)
Jag heter Grasklipparn tror jag. Har för tillfället inget aktivt konto, men det borde bara vara att slänga till mig! ;)
Bild

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

#7 Inlägg av uberkaktus » fre sep 12, 2008 3:46 pm

Gräsklipparmannen skrev:
uberkaktus skrev:Gräs, lirar du något på Xbox Live!? Jag undrar vad din gamertag är så kan vi vara vänner ;)
Jag heter Grasklipparn tror jag. Har för tillfället inget aktivt konto, men det borde bara vara att slänga till mig! ;)
Nepp, ingen Grasklipparn på Live! inte, försökte nyss lägga till.

Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

#8 Inlägg av Gräsklipparmannen » fre sep 12, 2008 3:50 pm

uberkaktus skrev:
Gräsklipparmannen skrev:
Nepp, ingen Grasklipparn på Live! inte, försökte nyss lägga till.
Okej, något osäker på namnet. Luskar fram det!
Bild

Ebermann
Potentiell seriemördare
Potentiell seriemördare
Kontakt:

#9 Inlägg av Ebermann » lör sep 13, 2008 6:03 pm

uberkaktus skrev:Det kan man lätta tycka, dock så valde jag att följa min egen instinkt och gjorde en karateaffär i går.

Jag och några glada kamrater satt nere i katakomberna i de gamla militärlokalerna och förberedde oss inför ett seminarium. Runt klockan sex på eftermiddagen kändes vi oss klara och jag insåg att Siba stängde sju. Det var bara att hoppa in i bilen och åka i väg och shoppa loss!

ROLF

Hmm... Antingen går censuren :banan: eller så har har Kaktus tagit det hela till en helt ny
nivå.
Erik Ebermann, retrobutiken.se

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

#10 Inlägg av uberkaktus » lör sep 13, 2008 8:17 pm

Ebermann skrev:
uberkaktus skrev:Det kan man lätta tycka, dock så valde jag att följa min egen instinkt och gjorde en karateaffär i går.

ROLF

Hmm... Antingen går censuren :banan: eller så har har Kaktus tagit det hela till en helt ny
nivå.

Ny nivå helt enkelt.

Skriv svar