Amped 3 - Intryck

Diskussioner om Playstation 3, Xbox 360 och Nintendo Wii
Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

Amped 3 - Intryck

#1 Inlägg av Gräsklipparmannen » tor okt 02, 2008 10:13 pm

Kampanjen börjar med en typ av sekvens som ska föreställa ett gammalt nes-spel eller liknande. Allt är helt ologiskt och slutar med "you are won" som någon slags parodi på de tidigare usla översättningarna från japanska. All your base are belong to us, typ. Genialt. Man kan ifrågasätta vad det har med snowboard att göra eller så inser man bara att det blir mycket roligare annars.

Första klippet från spelet börjar med en låt från Bruse Sprängsten, blinded by the light. Jag blev såld redan där.

Spelet är otroligt fritt. Numer kan man välja att åka scooter om man vill uppför berget också. Ny och riktigt bra funktion är att man bara kan byta låt i spelet på en knapp om man inte gillar den som spelas.

Hela spelet följer numer en story som gör det mycket mer intressant. Som akademiker måste man ju få lite intellektuell stimulans. :banan:

Nu orkar jag inte tänka på att spelet egentligen har löjligt dålig grafik och att LIVE-läge saknas så jag slänger iväg 5 bananer direkten!!

:banan: :banan: :banan: :banan: :banan:
Kriminologen senaste inlägg:
Bild

Ebermann
Potentiell seriemördare
Potentiell seriemördare
Kontakt:

Re: Amped 3 - Intryck

#2 Inlägg av Ebermann » tor okt 02, 2008 10:29 pm

Gräsklipparmannen skrev:K

Hela spelet följer numer en story som gör det mycket mer intressant. Som akademiker måste man ju få lite intellektuell stimulans.
ROLF
Erik Ebermann, retrobutiken.se

Skriv svar