Virtua Tennis 4 beställt!

Diskussioner om Playstation 3, Xbox 360 och Nintendo Wii
Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

Virtua Tennis 4 beställt!

#1 Inlägg av Gräsklipparmannen » lör aug 17, 2013 1:41 am

Har en person från Singapore i korridoren som vill spela Virtua Tennis 3 idag. Behöver inte berätta att han naturligtvis var mycket vass på detta spel. Över huvud taget spelar han förstås mycket badminton och tennis på fritiden, såsom de flesta andra asiater verkar det som. Tänker att höjdhopp och friidrott kanske är lämpligare för dem men racketsporter ska de envisas med alltså. Hur som helst mycket roligt att damma av detta gamla spel.

Det spelet kom alltså innan Virtua Tennis 2009 som jag trott var det senaste tillskottet i serien. Men det visade sig vara fel. Såg nu att det har kommit Virtua Tennis 4 år 2011 som jag precis beställt efter.

Misstänker att jag fortfarande kommer att föredra Virtua Tennis till Dreamcast som helt enkelt bara var fantastiskt roligt. Men jag kanske kan blir positivt överraskad. Tydligen är spelet ganska exakt likadant som tidigare spelet i serien. Men det tycker jag nästan de sagt ända fram till nu. Med Kinect hade det kunnat vara rätt häftigt i alla fall även om bara vissa spellägen stödjer det. En hederlig spelrecension kanske finns att förvänta sig alltså!
Kriminologen senaste inlägg:
Bild

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

Re: Virtua Tennis 4 beställt!

#2 Inlägg av uberkaktus » lör aug 17, 2013 8:14 am

Inte illa. Jag fick helt plötsligt ett enormt sug att köra Virtua Tennis på arkadmaskin.
Retrobutiken.se - vi säljer spel!

Skriv svar