Flygplatsen i Istanbul!

Bangladesh, Gällivare eller Helsingfors - hela världen i ett forum
Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

Flygplatsen i Istanbul!

#1 Inlägg av Gräsklipparmannen » sön okt 09, 2011 1:06 pm

På flygplatsen i Kaunas Litauen var jag den enda som sov över. Praktiskt. På Flygplatsen i Istanbul var nästan alla bänkar upptagna av sovande personer och Gräsklipparmannen ville förstås inte avvika från turkarna och lade sig på en bänk. Vilade även nyss på en annan bänk som vickade till då och då, antagligen för att ingen ska sova för länge på dem. Blev smått sjösjuk men vad gör det när man kan imponeras av teknik.

Imponerad av Istanbul så länge... efter att varit här på flygplatsen. Jag landade alltså kl. 04.55 för att åka vidare kl. 23.45. Börjar tänka på filmen The Airport. Inte helt dumt med flygplats ändå.

Med vårrullar, kaffe och wifi har det gått bra hittills. Snar blir det fler vårrullar. Så jag rullar. Dassrullar. Vårrullar. Rullar. Rullator.
Kriminologen senaste inlägg:
Bild

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

Re: Flygplatsen i Istanbul!

#2 Inlägg av uberkaktus » mån okt 10, 2011 12:35 pm

Gräsklipparmannen skrev:På flygplatsen i Kaunas Litauen var jag den enda som sov över. Praktiskt. På Flygplatsen i Istanbul var nästan alla bänkar upptagna av sovande personer och Gräsklipparmannen ville förstås inte avvika från turkarna och lade sig på en bänk. Vilade även nyss på en annan bänk som vickade till då och då, antagligen för att ingen ska sova för länge på dem. Blev smått sjösjuk men vad gör det när man kan imponeras av teknik.

Imponerad av Istanbul så länge... efter att varit här på flygplatsen. Jag landade alltså kl. 04.55 för att åka vidare kl. 23.45. Börjar tänka på filmen The Airport. Inte helt dumt med flygplats ändå.

Med vårrullar, kaffe och wifi har det gått bra hittills. Snar blir det fler vårrullar. Så jag rullar. Dassrullar. Vårrullar. Rullar. Rullator.

Just *farfars kalsonger*. Är du på väg till Thailand nu eller?
Retrobutiken.se - vi säljer spel!

Skriv svar