Kaktus goes Lund @ Valborg?

Bangladesh, Gällivare eller Helsingfors - hela världen i ett forum
Meddelande
Författare
Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

Kaktus goes Lund @ Valborg?

#1 Inlägg av Gräsklipparmannen » sön feb 19, 2012 10:23 am

Sista april alltså! Troligtvis bra vårväder även här. Blir nog att styra upp något i korridoren här och tror att Kaktus skulle uppskatta Rock Band, grillning och att besöka Lund i största allmänhet. Största som händer här på hela året förstås.

Skulle redan nu gå att fixa billiga biljetter på sj.se på grund av deras kampanj om det skulle vara av intresse såklart också. Nog bra att även vara ute i tid till dess.

Vad säger herrn helt enkelt? Finns tid att fundera ett tag också.
Kriminologen senaste inlägg:
Bild

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

Re: Kaktus goes Lund @ Valborg?

#2 Inlägg av uberkaktus » sön feb 19, 2012 8:58 pm

Helt klart är jag sugen på Lund. Det känns absolut som att jag måste försöka komma förbi där någon gång...

Förra gången under festivalen var det ju inget annat än succé!

För den oinsatte kan jag nämna att när jag landat på flygplatsen och försökte få tag på Gräs var det omöjligt. Lyckades ta en buss och via mobilen hitta till rätt bostadsområde där han skulle bo. Satte mig på en parkbänk i en timme innan Gräsmannen kvicknat till och kom ut för att möta mig.
Retrobutiken.se - vi säljer spel!

Ebermann
Potentiell seriemördare
Potentiell seriemördare
Kontakt:

#3 Inlägg av Ebermann » sön feb 19, 2012 11:44 pm

uberkaktus skrev:Helt klart är jag sugen på Lund. Det känns absolut som att jag måste försöka komma förbi där någon gång...

För den oinsatte kan jag nämna att när jag landat på flygplatsen och försökte få tag på Gräs var det omöjligt. Lyckades ta en buss och via mobilen hitta till rätt bostadsområde där han skulle bo. Satte mig på en parkbänk i en timme innan Gräsmannen kvicknat till och kom ut för att möta mig.
Låter som en helt vanlig Nära Gräsklipparmannen-upplevelse.

Föreslår att du denna gång väljer något mindre högtflygande färdmedel och hälsar på Örebro på vägen ner. Eller upp.
Erik Ebermann, retrobutiken.se

Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

#4 Inlägg av Gräsklipparmannen » mån feb 20, 2012 11:08 am

Ebermann skrev:
uberkaktus skrev:Helt klart är jag sugen på Lund. Det känns absolut som att jag måste försöka komma förbi där någon gång...

Låter som en helt vanlig Nära Gräsklipparmannen-upplevelse.

Föreslår att du denna gång väljer något mindre högtflygande färdmedel och hälsar på Örebro på vägen ner. Eller upp.
:tummen:

Tandemcykel kanske? Gräsklipparmannen kommer kanske, och det är mycket preliminärt, att åka tandemcykel från Göteborg till Lund i ett race som anordnas varje år av några nationer i Lund.

Cykelsoffa har alltså under lång tid planerats att svetsa ihop med Prillan. Sedan de kasserade permobilarna har det varit lite väl ovanligt med udda färdmedel. Kommer eventuellt att vara kvar i Sverige i sommar så borde gå att få tid för något slags sommarprojekt iaf. Något kanske jag lyckas fundera ut.
Bild

Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

#5 Inlägg av Gräsklipparmannen » ons apr 18, 2012 10:54 pm

Valborg blir nu alltså om ungefär två veckor. Kaktus ska veta att han förstås är mer än välkommen. Behöver inte förklara att jag tror det skulle bli mycket roligt och att det förstås även känns bra att kunna erbjuda möjlighet att komma ner till valborg i Lund. Bra att veta om det passar. Har du tänkt något på att komma ner?
Bild

uberkaktus
Colonel Kaktus
Colonel Kaktus
Kontakt:

#6 Inlägg av uberkaktus » tor apr 19, 2012 7:56 am

Jag jobbar ttyvärr rätt mycket däromkring. Jag är visserligen ledig sista april men jobbar helgen innan och dagen efter.
Retrobutiken.se - vi säljer spel!

Användarvisningsbild
Gräsklipparmannen
Trädgårdsmästare
Kontakt:

#7 Inlägg av Gräsklipparmannen » tor apr 19, 2012 11:29 am

uberkaktus skrev:Jag jobbar ttyvärr rätt mycket däromkring. Jag är visserligen ledig sista april men jobbar helgen innan och dagen efter.
Det är okej.
Bild

Skriv svar